onsdag

känner mig lite piggare nu.. vet i fan vad det är för något.
är bara allmänt seg i hela kroppen. felicia är snorig och hostar.
kan det kanske vara så att hon är allergisk mot någonting?
med tanke på att hon har varit förkyld en mycket lång tid nu.
ajja, det blir att ta ett snack med åsa om det när felicia har tid dit på hennes 5 mån dag.
nu ligger iallafall felicia i sin säng, nybadad och fin.
la ner henne och hon har inte sagt ett knyst.
hon har sovit så otroligt lite idag så hoppas att hon sover ett tag nu.
men om jag känner henne rätt vaknar hon nog om 20 min igen.
tänkte faktiskt testa att ge henne ersättning när hon vaknar och ser om hon sover
lite längre inatt. hon kanske blir mättare av det?

sitter faktiskt och kollar på lägenheter på stångåstaden nu.
blev lite sugen på att flytta. men, jag ska vänta ett tag.
är ju perfekt med uteplats nu när det fina vädret börjar komma.
men jag hittade en superfin 3a i stan. ungefär där vi bodde förut.
fast, hyran låg på närmare 8 lapp.
men, drömma kan man väl alltid? hehe.
planlösningen var superfin.



coolingen innan promenad igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0