söndag

hej alla läsare.
har ni haft en bra kväll?
själv så hade jag riktigt roligt igår. spelet som jag och thinee hade köpt
till thinee på lustgården uppskattades väldigt mkt under kvällen.
sanning eller konsekvens. hehe, så det var kul (:
efter att vi hade varit hos carro och ätit osv så stack vi ner här till
mig en sväng innan bussen gick. jag var tvungen att pumpa
ut lite mjölk innan vi skulle in till stan.
eftersom  felicia nästan bara ammar på ena så var den stenhård.
väl inne i stan så gick vi in på platå efter ett tag.
vad som hände resten av kvällen skippar jag nog att berätta ;D

jag kom hem på natten sen. och jag kan lova er att jag
höll på att dö av saknad av min älskade prinsessa.
började gråta typ. även fast jag vet att jag behövde få roa
mig själv för åtminstånde en kväll med kompisar
så var det riktigt jobbigt.
tror jag har vaknat ca 5 gånger inatt och "letat" efter felicia.
är ju van att hon vajnar ett antal gånger varje natt.
men, nu är jag uppe iaf.
men stans värsta huvudvärk (Y)
så nu sitter jag här i soffan och ska försäka att tvinga i mig min citodon. usch.

ringde mormor direkt när jag hade vaknat.
men hon svarade inte. så, antar att hon ringer upp när hon
sett att jag har försökt nå henne.
så tänkte passa på att städa här hemma.
men känns förtillfället inte som att orken finns.
storstädade för en vecka sen.
men är man petandisk så är man.
så, nu kör vi på't!
juste, måste skura av stolarna på baksidan med.

hade så bra idag!
ska se om jag kan få tag i lite bilder från gårdagen.
självklart så glömde jag min kamera hemma.



MAMMAS ÄLSKLING

Kommentarer
Postat av: rebecca

sööööööt bebis:D

2009-04-26 @ 12:06:10
URL: http://beeccss.blogg.se/
Postat av: E L E N A

Hejsan! Jag skulle vara väldigt tacksam om du kikade in i min blogg. Idag har ämnet självförtroende tagits upp och det skulle vara väldigt kul om du kom med en åsikt! =)

2009-04-26 @ 15:32:07
URL: http://elenasobrino.blogg.se/
Postat av: E L E N A

Dagens fråga: Har du någon förebild? I så fall vem? =)

2009-04-26 @ 15:59:39
URL: http://elenasobrino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0