torsdag

hej allihopa.
idag är det sista april, vilket innebär valborg.
vad ska ni göra ikväll då?
tanken var att jag skulle ha hit kompisar på grillning.
men felicia har blivit superförkyld!
denna natt har nog varit bland den av de jobbigaste sen hon föddes.
hon har vaknat upp till 2 gånger i timmen.
har varit uppe och gått runt med henne tills hon tystnat.
min lilla prinsessa, usch.. så jobbigt att se henne vara så dålig.
sen när hon väl somnar så kan inte jag somna.
för då känner jag att jag måste ligga och titta på henne så att hon
andas som hon ska bara för hon är så täppt.
så denna natt har inte erbjudit mkt sömn.
det är bla vid sånna här tillfällen som man önskar
att man hade en till som kunde hjälpas åt med felicia.
så man kunde turas om att få sova lite.
men det är väl bara att drömma om.
blir att sova på dagen sen när felicia sover om jag känner
att jag har tid.


med andra ord så blir det att skippa träffen på mariagården
med bvc idag.
tror inte att de andra skulle uppskatta att man kommer dit
med en förkyld bebis heller.
hoppas iaf att hon kommer att bli bättre.
tycker att det börjar låta lite bättre iaf.

nu ska jag passa på att diska och plocka undan
lite innan min lilla sjukling vaknar igen.
hon skulle behöva sova ett tag nu.

linus skulle nog komma förbi under dagen idag med.
blir att passa på att handla då skulle jag tro.
juste, nu är grillen och bordet hämtat :)
nu återstår det bara att fixa iorning lite mer och
köpa någon fin vaxduk till bordet.



Kommentarer
Postat av: Agneta

Vet inte vad jag ska säga riktigt Sarah.

Angående det där med att du känner att du behöver hjälp. Det förstår jag fullständigt. Men tyvärr verkar ju Felicias pappa inte vara den bästa utan tänker mer på sitt eget bästa vad jag har förstått. Du ska vet att jag tycker att du är en superbra mamma! Du är verkligen stark som klarar allt detta själv. Strunta i vad Felicias pappa säger. Tyvärr så träffade du en karl som var egoistisk och valde att skaffa barn med honom. Man lär sig av sina misstag!

Många kramar och tankar till dig / Agneta

2009-04-30 @ 11:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0