fredag

igårkväll kom mammas kusin melissa hem till mig och felicia. hon är ett år yngre än mig och vi umgicks näst intill jämt förr. dessvärre uppstod det lite saker så vi gick skilda vägar. var väl för ca 5 år sen eller nåt. men det var riktigt skönt att hon kom hit :) pratade igenom saker och ting. gamla minnen. nytt skit. blev att vi låg uppe till 5 i morse faktiskt. felicia vaknade vid ca halv 10 och tyckte att det var dags att vakna. underbart!
gick upp ur sängen en stund efter iaf så vi kunde ligga och mysa :)
melissa vaknade med tiden. bestämde oss för att gå ner till affären för att inhandla lite. blev även att gå förbi bageriet och köpa varsin semla med vanilj i.  mumma!
lagade mat när vi kom hem. hon åkte för ett tag sen.

imorgon kommer min mormor och hennes karl och hämtar mig 5.20. woho, upp tidigt!
vi ska nämligen åka till ullared i morgon.
jag kommer därför vara utan felicia hela dagen!
hur det kom mer gå återstår att se. kommer antagligen ringa till barnvakten marina minst en gång i timmen. men jag lovar, ska försöka hålla mig i skinnet. blir nog lite jobbigt för henne om inte annat.
får ta med mig handpumpen så jag kan pumpa ut mjölk. och eftersom felicia tuttar så ofta så har jag jäkligt mkt mjölk. sen när man vet att felicia är flera mil ifrån mig med. tuttarna kommer sprängas! :P
fast jag känner att jag nog behöver komma ifrån henne lite med. är ju med henne 24/7 och har alltid varit. är väl max 5 timmar allt som allt jag varit ifrån henne sen hon kom. min plutta!

ett meddlande till linda. såg att du hade skrivit kommentar med massor frågor. tyvärr så känner jag inte för att blotta ut mig för mycket när det gäller mitt privatliv. men vi har det bra iallafall :)
berättar väl mer med tiden om jag skulle vilja det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0