söndag

hejsan alla läsare. som ni säkert har märkt så har jag inte bytt till lösen än. dels för att jag inte haft tid sen har inte orken funnits där heller. kommer väl inom en snar framtid. eller så kommer jag att ha lite uppehåll här i bloggen ett tag. kanske lägger upp lite bilder och så ibland bara. men ni överlever va? :) för er som vill se mer bilder så kan det ibland hända att jag lägger upp lite på min bilddagbok. där heter jag feliciasmamma08.
igår var jag och felicia ute på en promenad, sen gick vi förbi fredde för att hämta upp thinee. gick och handlade lite och så :) mötte danne,jenny och jollan utanför centrum. bestämde att jag och felicia skulle komma hem till de framåt kvällen och umgås med dom. det var mycket trevligt :) micke kom dit med. vi käkade mat och kollade på lite film och så.
felicia och kusin joline kom jättebra överens. så söta så, de hade sina konversationer.
eller, felicia hade iaf det med jollan. joline var mest tyst och log tillbaka lite sött istället :)
man kan verkligen undra vad de pratade om de små liven.

fick precis massor med kräkspussar av min söta lilla plutta.
nu är hon förbannad för det var inte populärt att lägga ner skruttungen. ska ta upp henne nu.
hoppas att det är bra med er alla och ni hade en bra alla ♥s dag



är de inte för söta kussarna samuelsson? :)


fin posebild på felicia va?  ♥

Kommentarer
Postat av: Kristina

De ser ut som tvillingar. Så söta, gulliga så man skulle vilja ha en själv:)

2009-02-16 @ 21:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0