tisdag

hej hej:) denna dag har varit lång. började med ett återbesök hos min barnmorska som jag gick till när jag väntade felicia. var trevligt. meningen var att jag skulle sätta in en kopparspiral men det får man tydligen inte göra förän barnet är minst 3 månader. så jag fick en ny tid den 23 feb. sen ska jag även gå till deras psykolog för ett samtal.
man fick svara på olika påståenden på ett papper. sen om man hade över en viss gräns så erbjuder de ett samtal hos deras psykolog. känner att det kanske skulle vara skönt.
linus hängde med dit för att ta felicia. efter besöket där så åkte vi till ekholmen centrum för att handla lite. sen ett besök till sjukhuset för att äntligen lämna in den hyrda bröstpumpen! så nu känns det skönt att ha avklarat.
sen åkte vi förbi stan så stack jag till ming palace för att köpa lite mat. sen åkte vi hem hit och åt lite :)
linus stack till jobbet ganska fort. senare framåt 5 tiden hörde linus mamma av sig och frågade om jag och felicia ville hänga med till maxi och handla. så då gjorde vi det :) skönare att hitta på nåt än att sitta hemma hela tiden.
hon undrade om vi ville hänga med hem till henne och äta. lät ju trevligt men jag blev så otroligt trött under tiden.. så jag, linus och felicia ska väl förbi dit imorgon skulle jag tro :)

nu sitter fisan här uppbullad med kuddar omkring sig och skrattar och pratar och gör så fina bubblor av sitt slem. underbart! :) min lilla fisunge är så sööt så.
nu tror jag nog att vi ska ligga kvar här i sängen och sätta på bolt. kollade inte klart på den filmen igår. felicia tyckte om den :)




mitt lilla hjärta och moster emmy <3

Kommentarer
Postat av: Kristina

De söta tjejerna är lika varandra:)

2009-02-11 @ 13:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0