lördag

hej (: igår resulterade det i en skapligt jobbig kväll. slutade med att jag och felicia inte sov här hemma i johannelund.
idag så var vi och firade min lillebror som fyller 15 år idag! grattis lillplutten.
som jag redan nämnt tidigare så har felicia sovit oroligt de senaste dagarna. hn har nog sovit max 1 timme på hela dagen idag.  och nu har hon skrikit i säkert 45 minuter. ingenting som passar damen. inte ens min tutte :O
när jag la i henne i badet så bev hon knäpptyst. men där kan hon ju inte ligga hela kvällen direkt. för vem vill ha ett russin till barn?
fanny sover här inatt med. vi har slagit läger i vardagsrummet. har tagit in båda sängmadrasserna ifrån sovrummet som jag och felicia ligger på i framför tvn. medan fanny ligger i soffan. hon är nog skapligt irriterad pga felicia just nu tror jag. men men, sånt får man ta om man ska sova här (:
nu är det dags att jag tar tag i lilltjejen igen. får väl gå ut och gå med henne i värsta fall. även fast hon skriker. hon somnar ju tillslut ändå..

hoppas att ni mår bra allesammans ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0