måndag

sitter och tänker på vad fort tiden går! av någon anledning går den så mycket snabbare nu när man har fått barn.
tiden hinner ikapp en helt enkelt. om bara en vecka är fisan 2 månader :O
hon ligger här i min famn och tuttar (som vanligt). hehö. då och då kollar hon upp på mig och ler. är so m om man bara ler tillbaka och väntar på att hon ska öppna mu nnen och börja prata med mig. hon ser så klok ut lilla hjärtat.
det är i sånna stunder som man blir helt varm innombords. ångrar inte en sekund att jag behöll lilla fisan. hon  har gjort mig till den lyckligaste människan. är henne jag lever för.  mammas ängel <3

kommer ihåg när man började känna sig så lustig i kroppen. man kände verkligen på sig att det var något speciellt, något som aldrig har funnits där förut..hade så ont i magen i början innan jag visste varför. gick till vårdcentralen för att se vad dom trodde det var för fel. gjorde undersökningar. även ett grav test som visade sig vara negativt..? kom hem och berättade för mamma som tyckte att jag skulle göra ett nytt test hemma med morgonurin då det ger bättre resultat. så den 20 mars på morgonen gjorde jag ett nytt hemma. hade berättat för mamma att jag trodde att jag kunde vara gravid. vi började skratta och skämta om att det kanske skulle gå runt en liten krabat sen och kalla henne mormor. och efter skulle tindra som är ett år äldre komma och säga mamma. men men, tetstet visade sig vara positivt. många tankar kom upp ur mitt huvud.. hur ska jag göra nu? ska jag behålla barnet? är det verkligen sant?

skriver mer imorgon. nu vaknade fisan.♥

jag och fisan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0