söndag

imorse vaknade jag till en inte alls lika glad felicia. hon var så täpp i näsan så hon in te ens kunde tutta stackarn..
jag fixade och trixade med nezeril och koksalt. så tillslut kom alla snorkråkor ut :) då blev hon glad igen.
efter ett tag med prat i sängen så tog jag med fisan in i badrummet så hon fick sitta i sin sitter när jag duschade.
gick riktigt bra :) hon har fått massvis med mjölkskolv i sin hårbotten och panna. salvan har tagit slut  nu med så måste köpa  ny. detsamma gäller med mina amningsinlägg. skitkul! så jag får helt enkelt använda  mig av felicias små stjärthanddukar som skydd. tänkte gå ner till affären sen och se om dom har inlähgg där. för det har de nämligen i vissa matbutiker.  riktig bra tycker jag!

nae hörrni. nu ska jag försöka lägga ner felicia i sin sitter så jag kan få i mig en macka eller två!

hade bra allihopa! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0