torsdag

hejsan hoppsan (:
när fisan och jag vaknade idag så var det dags för ett bad för lilltjejen. hon verkligen älskar att bada!
 

vilken tur man har.
 vid 1  tiden så kom thinee hit. hon åkte straxt efter 9 ikväll. har umgåts hela dagen.
har fixat iorning mitt hår. så nu är alla 100 slingorna i.
var även i affären och skulle handla. satt en stackars liten tant precis när vi kom in och frågade mig om jag hade brottom. hon hade tydligen fått otroligt ont i sitt knä under tiden som hon hade gått till affären för att handla. så hon undrade om jag kunde vara snäll att handla lite åt henne. såklart! stackarn... hon fick hjälp hem sen tror jag.

blev iaf att handla blöjor till felicia och lite mjölk :)
hon kissar så otroligt mkt så här går det åt blöjor som tusan!
tindra nedanför när hon var hos frisören igår.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0