torsdag

igår när vi vaknade så fixade vi iorning oss. runt 2 tiden bestämde jag mig för att vi skulle gå ut på en promenad. gick runt ett tag. sen gick jag bort hem till mamma i haninge. var där ett tag sen hängde jag med mamma och tindra till centrum. gick tillbaka hem till dom igen. bestämde att jag och felicia skulle sova där.
straxt efter 8 på kvällen gick jag ut med arnold. ringde micke för att se vart han var :) träffade honom och han hängde med hem till mamma. trevligt. saknat honom. vi bestämde att vi ska ses snart igen. har tyvärr inte blivit av när man sagt det innan.

idag har vi tagit det lugnt. skulle hängt med mamma med tindra till vårdcentralen för att hon skulle lämna urinprov pga hon haft urinvägsinfektion tidigare. men, tidra sprang runt hemma utan blöja i 2 ½ timme ungefär utan att kissa. så mamma avbokade tiden. blev istället att gå bort till lasses för att handla kaffe och halstabletter. semla med såklart!
gick hem igen. felicia vaknade så fort vagnen stod still. hon har sovit så otroligt oroligt de sista dagarna.
antar att hon känner på sig nåt. hon märker väl hur det är med mig också.
stannade iaf på mat och så. både jag och mamma är så dåliga på att ses. fast vi inte bor spec långt ifrån varann..
träffas väl typ en gång var 14 dag ;D


ajja, gick iaf hem därifrån innan 9 hugget. sen fortsatte jag att knalla en bit till. mot braskens bro och runt där.
när vi kom hem så duschade jag och badade felicia :)
nu sitter vi här i soffan. lyssnar på limp bizkit. gjorde alltid det förr. han är riktigt bra!

har fått nog av dig nu. man kan inte behandla någon hur fan man vill och tro att allt är som innan! usch.

är överlycklig att jag har min lilla prinsessa iaf. utan dig skulle jag inte klara av det.



Kommentarer
Postat av: Emma (från ekholmsskolan)

Får säga Grattis till lilla tjejen du har fått :)

Eller man kanske inte ska säga lilla nu eftersom dom växer så fort.

Jag såg dig vid lasses livs igår tillsammans med din mamma och barnvagnarna o hunden :)

Det lyser verkligen om dig att du är stolt att vara mamma =)

2009-01-30 @ 12:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0