tisdag

hejsan hoppsan (:
lånar en laddare till datorn nu. perfekt.
måste köpa en egen nu. känner att tiden är inne för det. hehe.
felicia somnade precis.
hon har sovit jätte oroligt inatt och vaknat säkert 7 gånger.
gick upp vid 8 iaf.
det här är andra gånger hon sover nu.
innan hon somnade så fick hon en muffins av mig.
och ni skulle sett vad fin hon var efter det ätandet =)
min lilla prinsessa.
dammsuga efter henne fick jag iaf inte göra!
tänkte ta det sen när hon vaknat.
passa på att laga lite mat åt mig nu med tror jag.
har inte ätit någonting än.
arnold är här nu med. tror mamma kommer och hämtar honom snart.

satt förut och kollade lite på min blogg och såg att det redan är ett år sedan nu som jag
började att skriva. riktigt kul faktiskt och gå tillbaka och sen vad man gjorde då.
när felicia låg i magen. gud vad man längtade tills det var dags!

egentligen skulle vi kanske ha åkt till en husvagn idag men så blev inte fallet.
får se om det blir någon annan dag helt enkelt :)
skulle vara skönt att komma bort ett tag och leva lite camping liv.

om en vecka så ska jag till liseberg.
tror inte att jag har varit där på 3 år nu.
kanske två förresten, åkte iaf inte förra året när jag var gravid.

felicia ska stanna hemma här i stan och vara hos sin pappa.
känns som att hon är lite för liten för att hänga med än så länge.
men hennes tid kommer ju den med :)


nu ska jag kila.
kanske skriver mer sen om jag får tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0