tisdag

som ni kanske förstått vid det här laget så har jag inte fixat någon laddare än.
har haft massor annat att tänka på (:

idag så hämtade marina felicia straxt innan 11.
sen kom linus till marina och hämtade henne där.

hängde nämligen med mamma,sandor,emmy och tindra till busfabriken.
inte det roligaste för felicia än kan jag tänkte mig.
sen tycker jag allt att felicia behöver få umgås mer med sin käre far.

har varit hemma hos mamma sen vi åkte därifrån.
känns extremt tomt utan felicia.
men jag vet att det är någonting jag behöver, ensamtid.
känna att man kan hämta lite nya krafter ibland.
och somsagt, felicia behöver ju träffa båda föräldrarna.

på lördag till söndag så ska felicia sova hemma hos linus.
fanny hade ju premiär på sin teater i gamla linköping igår.
pelle svanslös.
så, dit tänkte jag åka på lördag. och direkt efter tror jag nog att det blir hornsmarknaden.
hade ju missuppfattat, trodde att den var nu i lördags.
men ack, så fel man kan ha ibland. tur att man inte åkte dit i onödan.
skulle säkert vara tomt på gatorna, om inte lite bönder som går runt ;D

vilket väder det har varit idag!
har åskat massor här nyss. åskan måste ha varit precis utanför.
för jäklar vad det lät.

lilla felicia växer så det knakar.
märker mer och mer saker hon kan göra för varje dag som går :)

nu tänkte jag gå ner till mamma en sväng och prata lite.
var så länge sen jag träffade henne nu.
tindra ska åka hem med sandor snart också.
så, funderar att ringa min skjuts hem så jag hinner vara hemma ett tag och plocka lite
innan min lilla prinsessa dyker upp :)

hade så bra allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0