onsdag

fan vad jag älskar min dotter.
bara man har henne så klarar man allt.

just nu är jag inne i en period som känns svår.
men den kommer att gå över.
det vet jag. bara om folk kan mogna till lite så blir nog allt bra.

inatt så har felicia sovit hos sin pappa.
så igår passade jag på att färga håret, fixa naglarna och ha lite ansiktsmask.
unna sig lite med andra ord :) man behöver det ibland.
så nu är jag gyllenblond i håret istället för brunt med ljusa slingor.
blev faktiskt ganska så fint. men om jag känner mig själv rätt så skulle jag inte
blir förvånad om jag skulle ha ljusa slingor i håret om en vecka.
men jag ska försöka att hålla mig :)
igår så fick jag även leka lite frisör och klippa och färga hår på jennifer.
är dags för en ny klippning på mig med nu känner jag.
så josefine, säg till om du är sugen igen.

gud vad jag saknar felicia, men snart är hon hos mig.
då ska vi gosa.

tror nog att jag ska se klart på kung fu panda nu innan min lilla prinsessa kommer.
någon mer som tycker att den filmen var bra? :)

häromdagen fick jag en kommentar på min bdb.
jag hade lagt ut en bild från i lördags när jag var ute och
lekte i lekparken. så fick jag en kommentar om att han/hon trodde att jag var
20 år och mamma?
är väl bara bra om man kan leka när man har barn eller?
jag själv skulle bara tycka det var kul om min mamma lekte med mig om jag var liten.
men, alla måste man väl störa sig på något verkar det som -.-


ha det så bra allihopa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0