fredag

nae, usch vad jag är dålig på att uppdatera.
men det beror på att jag inte har skaffat någon ny laddare till datorn än.

med oss knallar det på.
har hosta båda två och har haft det ett bra tag nu.
så börjar bli ganska irriterande.
bara min lilla tjej blir frisk så skiter jag i om jag är dålig.
för tillfället är vi hos mamma.
och nej, vi är inte här JÄMT som vissa personer verkar ha fått för sig.
man får passa på när mamma inte har så mycket på jobbet.

ikväll så ville fanny och emmy fylla upp den stora poolen.
så, efter närmare 2 timmar var det nästan klart.
under tiden som poolen fylldes så satt felicia i en flyttkartong och roade sig.
hon satt där i ungefär 30 minuter skulle jag tro. vissa är lättroade (:
hon badade lite med fanny,emmy,tindra och mig.
sen så sövde jag henne efter ett tag.
blev somsagt en ganska sent bad ikväll. tror klockan blev 10 kanske.

felicia har även börjat att säga mamma nu med :)
svårt att tro att tiden gått så fort som den gjort.

juste, i helgen någon gång ska jag få en hem majsorm.
om det inte blir av i helgen blir det iaf tidigt i nästa vecka.

nu ska jag nog krypa ner intill felicia.
imorgon ska jag och felicia ta oss hem skapligt.
tänkte om man ska hitta på ngt kul imorgon.
linus skulle väl också vara med.. beror iofs på hur sent han vaknar.
får se om vi ska träffa felicias farmor imorgon och kanske åka ut till landet i östra harg.

måste ju ner någon dag till plaskdammen i johannelund med!

finns så mycket jag skulle vilja skriva egentligen...
men är nog inget lämpligt att skriva här..

nå vad säger du farmor suss, bingolotto på måndag igen?
denna gång kammar vi hem volvo V50 ;D


 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0