fredag

irriterad, irriterad och ytterligare irriterad.
jag vet, ska inte bry mig.
men svårt att sluta när linus sa att han skulle komma imorse till felicia.
dvs när han kom hem från festandet i norrköping.
men mobilen är avstängd så det går inte att nå honom.
felicia är sjuk hon också nu.
var genomförkyld inatt när hon vaknade.
näsan rinner som ett vattenfall (som vanligt) när hon blir förkyld.
stackars gumman.. feber har hon också.

och om det nu skulle hända felicia någonting så känns det ju som att
man skulle vilja få tag på linus på något jävla sett.
men men, är hans eget fel. visar ju bara mer och mer hur mycket han bryr sig.

jag själv ser till att ha mobilen fulladdad om man åker iväg någonstans.


nu orkar jag inte skriva mer.
blev ännu ett "klago inlägg".

han tycker väl att jag överreagerar som vanligt.

om man ändå bara kunde stänga av helt.

hans engagemang i felicia är ju inte det största.

tur att man klarar sig bra själv.

jävligt tur.

och sen har man ju massor med stöd på annat håll också.

som uppskattas väldigt mycket (:


nu kommer jag nog inte att kunna uppdatera på ett tag igen.

vi ska ta oss hem sen hade jag tänkt.

får se när linus "känner" för att höra av sig.


hade så bra allesammans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0