torsdag

dålig uppdatering pga att laddaren till min dator har gått sönder..
så jävla typiskt. just när jag skulle leta dagis plats till felicia också.

under tiden jag inte uppdaterat har det hänt ett och annat.
bla har felicia fått sin första tand och den andre bredvid är påväg upp såg jag idag :)
tiden bara försvinner. allt går så fort.
jag har varit sjuk. men känner mig mkt piggare nu.

var på skolavslutning idag i blästad.
fisan vaknade när vi gick upp imorse. dvs 6.30.
men hon somnade på vägen dit. skönt för henne.

i helgen har jag tänkt att hitta på ett och annat.
linus får ha felicia hade jag tänkt. han sa att det var ok.
men det återstår att se.. inget som skulle förvåna mig om det nu inte blir så.

felicia sitter och blir helt tokig för att inte hon får skriva ngt åt er.

så, här skriver felicia :


b hmj mj  jm,nn  s d xcz dsc xxxwdvb c n  bccb c xx   hbv  zf  b f


hmm, förstod ni vad hon skrev?
hjälp sökes till en lustig "man"

hade så bra!♥


bjuder på en gammal bild med mig och tindra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0