BVC

det var åsa som hade ringt i morse :)
vi hade turen med oss att hon hade en lucka redan idag vid halv 2.
så, nu har vi precis kommit hem.
felicia hade inte gått upp lika mkt som jag trodde så nu låg hon sträcket under medel..
hon hade gått upp närmare 400 gram sen en månad tillbaka.
så nu väger min lilla prinsessa  5635 gram och så var hon 59,5 cm nu :)
så växer, det gör hon allt. åsa tyckte att felicia hade blivit mer lik mig nu i dragen. tur det ;D  muha..
huvudomfånget var nu 40,7 cm.

fick även tid till en föräldragrupp nu den 16 april om jag inte mins fel.
jenny, ska du och jollan dit? :) tänkte om vi skulle gå tillsammans isåf.


och du,ja..vad fan ska man säga egentligen? du är ju helt otrolig! usch.ligger runt med småtjejer..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken liten flörtis.

2009-03-23 @ 20:46:43
Postat av: J ' mamma till Julia

raring, du & flisan är fina :) Det var jättekul att ni kom på julls kalas :) <3

2009-03-23 @ 21:07:17
URL: http://wigren89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0