''

är så jävla trött på alla bortförklaringar nu. fy fan.
var som en viss person sa igår. " förstår inte hur man kan välja att inte träffa felicia jämt och ständigt. man smälter ju när man ser henne."
ajja, ni förstår nog vad detta handlar om.. linus skulle somsagt ha tagit felicia idag. han själv som sa det.
sen hörde han av sig klockan 3 och sa att han inte hade tillgång till någon bil så att han inte kunde komma och hämta henne. fast han så gärna ville det. lovar att han inte ens hade försökt att få tag på någon som han kunde låna en biljävel av heller. sen sa han själv att det gick bussar. då sa jag att han kunde ju ta en buss? nae, vet ni.. det var för krångligt men vagn och allt. hur fan tror han att jag brukar komma fram till saker och ting? antingen tar jag en bussjävel eller så går jag. så att, så jävla gärna ville han träffa sin dotter.
och vet ni mer? JAG ska ha överseende med att han inte kan ta felicia.
fy fan säger jag bara, är så trött på människan just nu.
han skulle behöva gå i familjeterapi så att han lär sig lite om att felicia behöver sin pappa. men han verkar ta henne som vilket annat barn som helst. och absolut inte sitt.
men visst, han får väl sitta och umgås med sina polare hela dagarna istället och göra det han bäst tycker om.
ååh! bara kokar i mig.. förstår inte hur man kan göra så mot sitt eget barn.
han kan äta skit!

så, var bara det jag ville ha sagt..



hur kan man inte vilja göra allt för att träffa detta charmtroll?


Kommentarer
Postat av: J ' mamma till Julia

Jag känner att vi sitter i samma situation faktiskt, ååh jag blir helt fel i huvudet att tänka på dom. Förstår inte deras jävla prioriteringar :S Men, eftersom jag iallafall inte är lika självisk som Julias pappa så gjorde jag iordning henne sen iallafall för att dom skulle komma iväg. Men om jag inte hade haft världens huvudvärk och behövt vila så hade jag stått fast vid min åsikt om att han skulle gjort i ordning henne. Men det var mitt enda sätt att få vila.



Hur har din dag varit då, mår du bättre nu? Du vet att du alltid kan höra av dig om det är någonting, närsomhelst :) <3

2009-03-15 @ 20:37:45
URL: http://wigren89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0