fredag

inatt var det ingen supernatt direkt. gick och la oss i sängen nästan direkt när vi kom hem igår vid 8 tiden. tänkte att jag skulle få felicia att somna ganska tidigt. men, drömma kan man ju alltid. eller hur? klockan var 3 när min lilla plutta somnade ordentligt. och då vaknade hon vid 6 för att hon ville äta. och sen vaknade hon vid halv  8 igen för att vara vaken i 1 ½ timme. hon brukar alltid vakna mellan 7-8 varje morgon och vara vaken.
som tur var så somnade hon om sen iaf. och sov en timme till. hehe, så lite trött är jag allt idag. och felicia också. just nu ligger hon på lekfilten hon fick av sin mormor här i vardagsrummet och kramar om den lysande nallen som hon har fått låna av kusin joline :) supersöt är min lilla tjej. så sneglar hon lite på fiskarna med lite då och då.

idag är det inget toppenväder ute direkt. så tråkigt.
idag så får jag se vad vi ska hitta på. vet inte riktigt än vad som väntar. linus skulle kanske komma förbi en sväng. men det är ju sånt som märks.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0