herman

nu ligger med lilla prinsessa och sover så sött i sin säng.
själv funderar jag på att laga lite fläskfilé med sallad. är ju aldrig fel alltså.
har även kollat på nya avsnittet av one tree hill. underbart! den serien är ju farligt beroende!

imorgon så ska jag få en Herman. Någon som har hört talats om det tidigare?
det är tydligen en kakdeg som man ska "hålla vid liv" och mata med mjöl tre gånger om dagen.
haha, blir som att ha en till bebis här hemma :)
men jag känner på mig att jag säkert kommer att döda den. ska försöka att låta bli.
hörde att kakorna ska bli supergoda sen när den har "levt klart".
tycker inte att herman är ett sånt fint namn så jag har tänkt att döpa om den. hehe.
somsagt, låter verkligen som att jag ska få en till bebis.
om han blir för jobbig så ger jag bort den :L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0