lördag

visste att det här skulle komma! fy fan, klart att jag har åkt på världens jävla förkylning.
kom ifrån ingenstans igår. och vägrar att försvinna. felicia har legat nu på morgonen och hostat.
mysigt är det när hon är så snoring och när hon tuttar så fastnar det världsta kråkorna på bröstet. mmmh.. haha.
brukar ju vara värre med förkylningar på kvällar och mornar. så jag hoppas verkligen att det är så i detta fall så man slipper vara sjuk nu i ett par dagar..

för ikväll så är vi ju bjudna på födelsedagsparty med thaitema. ska bli superkul!
bara jag känner mig betydligt piggare än vad jag gör nu.
får väl gå i viket fall annars och snora runt lite (;

felicia kom hit runt 11 tiden sen igår.
mina tuttar var som stenar. hon satte i halsen ganska så fort
av all mjölk som forsade ut.
hehe


fanny sov här inatt. så nu ligger vi alla 3 i sängen och pratar skit. felicia berättar här om sina drömmar. vänder och vrider sig i sängen och kollar runt. fanny å andra sidan ligger och försöker härma gulletussan och tabita i mia och klara. går sådär. hehö ;P
hon går upp nu för hon ska ner till danne och jenny. danne jobbar. men jenny och jollan är snälla och skjusar ut fanny till stallet så hon kan ta ut hästarna.

så nu ska jag passa på att krypa ner bredvid min lilla prinsessa och försöka få henne att somna om.
hoppas att ni mår bättre än mig och felicia idag och att ni får en toppendag!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0