måndag

ännu en ny vecka har börjat. hoppas bara på att vädret kan bli lite bättre.
i veckan har jag inte så mkt planerat riktigt än.
har fått mail om att mitt paket har kommit ut nu till majeldens tobak.
så, funderar på att knalla dit idag och hämta det.
skulle se om vi kanske skulle träffa jenny och jollan sen med.
imorgon så kom jag på att jossan frågade om vi skulle ses. hehe, så det ska vi väl kanske göra då :)
på onsdag så kommer jag inte på ngt just nu.
torsdag så ska väl nog jossan klippa mig om det nu blir så. hehe.
sen i helgen, då blir det nog sköj :)

juste, tror nog att det är åsa på bvc som har ringt med dolt nummer två gånger redan.
somnade så sent inatt och har försökt få felicia att sova så länge som möjligt.
så, får se när det blir att gå dit med då.
skulle ju ha gjort det i fredags, men hon var ju sjuk.

hoppas att ni får en bra dag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0