onsdag

god morgon allihopa! inatt blev det inte att lägga sig så pass skapligt som jag trodde. utan jag och mitt lilla besök satt uppe till klockan 3 tror jag och snackade massor med skit och dummade oss som vanligt när vi är med varandra.
men vet ni vad?! felicia sov i sin säng till klockan 4 om jag inte minns helt fel. visst, hon vaknade 2 gånger efter att jag hade skrivit det sista inlägget tror jag. men så himla duktig! kan ju lova att det kändes helt underbart att bre ut sig hur mkt  man ville när man väl skulle gå och lägga sig. slippa tänka på att det ligger en liten felicia tätt intill mig.
ska börja göra så här varje kväll nu mer. dvs lägga ner henne i sin säng när jag vet att hon är trött. hon vår helt enkelt vara lite knällig för hon somnar så pass fort iaf då. blir helt enkelt att börja med liten rutiner rättare sagt!
hon är så duktig. så himla skönt.

nu börjar hon bli lite otålig här i sängen. så nu ska jag ta upp min lilla knodd och fixa iorning lite :)
får se vad som händer idag. linus skulle kommit igår. men det gjorde han inte. sa att han skulle komma idag. så det återstår att se.. under tiden så får väl vi hitta på något. kanske en sväng in till stan? ajja, sånt som märks.

ha en bra dag!♥

Kommentarer
Postat av: madde

http://www.sovgunga.se/

2009-03-11 @ 18:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0