onsdag

natten har väl varit helt ok.. var skapligt trött när jag vaknade vid halv 9 iaf.
min lilla kissfia hade fyllt hela, och då menar jag verkligen hela blöjan!
hon har aldrig kissat så där mycket förr. har ju slutat att byta på nätterna för ett tag sen eftersom blöjan på
mornarna inte brukar vara speciellt fulla. men idag, oj oj oj :P
tror vi låg och pratade i ungefär 45 minuter eller nåt i sängen innan vi bestämde oss för att gå upp.
som jag sa igår så har hon börjat att testa sin röst massor.
jättekul att kolla/lyssna när hon håller på. förut så var det nog de högasta tonerna som jag någonsin har hört.
så tog det slut lite, började igen, tog slut lite, började igen.. ja, ni fattar. trodde hon skulle bli hes. hehe.

är så jävla typiskt för felicia har blivit förkyld igen. jag som trodde att sprutorna hon tog på sin 3 mån dag
skulle "slå bort" de flesta. men, har hon otur så blir hon väl en sån som mig. dvs en som åker på förlylningar säkert 20 gånger om året.. usch. men det hoppas jag verkligen inte.

nu har jag tänkt att amma fisan lite. sen så ska jag packa hennes skötväska.
får se vilken mat hon ska ha med sig idag.
sen så ska vi iväg under dagen. ska faktiskt träffa min riktiga morfar idag!
vet inte hur länge sen det var som man pratade med honom ordentligt eller hur man ska säga.
var en jävla massor år sen...

är ju underbart väder ute idag!
hoppas att ni får en bra dag alla läsare ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0