piercing?

jag har fått för mig att jag skulle vilja pierca mig idag. vet inte riktigt varför.
men så är det. något slags ryck jag har fått.
vi får se hur det blir med det :)
skulle ju faktiskt vilja göra en mouch,tycker det är superfint.
men sen blev jag lite sugen på en medusa med.
men sen började jag tveka lite och undra om jag verkligen skulle passa i det..
ajja, framtiden får bestämma.

pratade precis med mamma.
hon kanske skulle kunna ta felicia på lördag om hon får hjälp med tindra av sandor.
skulle ju faktiskt inte sitta helt fel med lite avlastning nu tycker jag.
sen så är det ju vissa personer man vill träffa med och hitta på lite saker :)
men går det inte i helgen så kommer det ju faktiskt fler tillfällen.

känner mig mkt säkrare nu när det gäller att lämna iväg felicia för en stund.
för hon är inte alls lika gnällig längre som hon var innan.
hon har blivit rktigt duktig min lilla älskling.
iaf om man ser till att göra saker och ting på hennes vis (:
för vilja av stål, det har hon allt.




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0