söndag

lite dålig uppdatering igår..
men allt är iaf bra med mig och min lilla prinsessa. hon är superduktig på att äta barnmat! (:
igår så var vi ute och gick i det fina vädret. blev runt en mils promenad. superbra!
började med att vi gick från mamma, hem till johannelund för at hämta min plånbok. mamma sa att hon skulle betala det som jag ville handla. men det gick jag inte med på. hehe.
sen så gick vi iaf vidare till den nya coop affären som ligger utanför berga.
och sen hem till mamma och de igen. så, en promenad, det blev det allt :)

sebbe var tydligen hos en kompis här i johannelund och tjatade på att han ville träffas. haha, lilla lilla sebbe.. han är lite rolig han. påstår att han älskar mig. har pratat med honom på msn i ett antal år. kanske, hmm..7?
sen träffades vi på en fest här i linköping för typ 4-5 år sen. och då strulade vi lite.
och sen nu påstår han att han alltid har tyckt om mig och att han saknar mig.
tycker nästan det är lite läskigt.. inte vill man väl bjuda hem honom hit?
kanske aldrig blir av med honom då... han ville iaf ses nästa helg. men då har jag andra planer :D roliga planer.

nu ligger iaf felicia och sover i sn bilstol.
hon har varit på sitt första barnkalas idag min lilla fis :)
josefin wigrens dotter julia har nämligen fyllt 1 år så vi var bjudna hem dit idag på tårta :)
mkt trevligt måste jag säga. och julia är ju bara för söt.

tråkigt att det skulle komma ett sånt här pissväder nu idag? usch..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0