tisdag

igår blev inte dagen som man hade tänkt sig.. gick till trädgårsföreningen. lekte där i ett par timmar.
sen gick vi hem till t1. hade haft lite småont i huvudet hela dagen. sen så kom allting på en gång.
började spy ner golv och hela köret. vilade. sen bestämde jag mig för att gå ner till stan och ta bussen därifrån så man skulle få lite friskt luft. men även på vägen ner kunde det inte hålla sig i magen. galla. fy fan.
och självklart så skulle det komma på bussen hem också! kunde det bli bättre?
och sen så hade man ju som vanligt felicia också. ingen risk att man får hjälp där...
mådde så jäkla dåligt så jag glömde bort vad felicia hette. började kalla henne linnéa istället.
lite läskigt det där.. men jag antar att jag hade ganska mkt feber också.
hade iaf turen med mig när jag kom hem att jag fick felicia att somna om efter ca 30 min.
så himla skönt!
men imorse när jag vaknade så hade inte huvudvärken gått bort än och jag skakade som ett löv.
hade fått vätsebrist så drack nog en liter vatten eller nåt. behövligt!
tog även citodon mot huvudvärken. så nu har jag inte en sån kraftig huvudvärk längre iaf.
men jag önskar att man kunde ligga i sängen hela dagen.
inte det lättaste när man har lilla fisan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0