torsdag

åh fy fan säger jag bara.. här hör man nyheter på håll. nyheter som fick mig att spy!
då kanske ni förstår att det inte var så vidare trevliga nyheter.
trodde verkligen att man inte kunde sjunka lägre. men, tydligen var det möjligt.
men nu är du verkligen på botten, om inte mer.. usch.
fast på ett sätt är det lite komiskt.. vissa personer tar väl det första bästa ;D haha.
nu vet jag vad jag ska se efter i framtiden..haha!

underbart väder ute idag med (:
felicia har legat i sin säng nu den senaste kvarten och pratat för sig själv.
eller, la den rosa lilla nallen som hon fick på bb av mamma bredvid.
kanske är den hon ligger och pratar med. vänta, ska kolla...
hon hade visst tagit på sig mitt linne runt armen som jag har lagt dit så det luktar mamma.
hon är bara för gó min lilla älskling.
nu sover hon iaf :)

idag så ska vi ut i det fina vädret.
juste, kom på nu att jag kanske skulle klippa mig hos wigren idag :O
får se hur det blir med det. är ju bara att traska ner till stan isåf :)
sen framåt kvällen så ska nog pappa ditta förbi en sväng efter sitt pass i simhallen.
pappa har gått och blivit duktig förstår ni, gubben vägde ju 100 pannor.
så nu har han tagit tag i't och börjar simma :) och även slutat att ha i så mkt grädde i maten :O
man kan tro att pappa fått en smäll i huvudet. iaf när det gäller det sist nämda.

tror nog att melissa skulle komma hit senare ikväll med.
snackade med böris förut så han skulle väl också komma förbi om han kände sig
lite för sällskapssjuk. hehe.

hoppas att ni får en bra dag ♥

för, det ska vi ha! :)





Kommentarer
Postat av: Kristina

Jag lyckades komma in efter mycket strul med Norton:)

2009-03-19 @ 12:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0