trött

mm, fy fan vad trött jag blir. på linus... han har skrivit i sin bdb att jag säger att han inte får träffa felicia.
känns ju riktigt kul! så är det absolut INTE. jag vill inget hellre än att linus ska finnas där för felicia.
mycket mer än vad han gör nu. en gång i veckan är inte speciellt mkt... enligt mig iaf..
saken är den att linus har verkligen ingen framförhållning överhuvudtaget. han hör av sig samma dag som han har
tänkt ta felicia. är ju inte direkt så att vi sitter hemma och väntar på att linus ska höra av sig och säga att han vill ha felicia.
vi har för fan också ett liv och hittar på saker.
usch, blir så jävla trött på det här.. kul att folk går runt och tror att jag inte låter honom träffa felicia. skitkul!

han hämtade iaf felicia sen ikväll. en timme senare än vad han sa. tider är inte hans starkaste sida direkt..
har besök här hemma idag.

kollar ni på finalen av let's dance förresten?


hoppas ni haft en bra kväll
kände att jag behövde skriva av mig lite bara.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0