onsdag

inatt så har vi faktiskt sovit bra, bortsett från att min jävla näsa runnit som ett vattenfall.
alltid ska det vara något skit.. usch.
kom precis in efter en liten mindre runda med arnold här utanför.
han hatar nämligen sånt här väder. tänkte först att jag skulle ha tagit med felicia i bärselen. ett paraply i ena handen och anrolds koppel i det andra. men nae, så blev inte fallet.
felicia lämnade jag hemma framför tvn med alla sina leksaker.
hon märkte inte ens när vi gick ut. sen så skrattade hon bara när vi kom. min lilla plutt.
hon tar förresten nappen nu! :O fast helst vill hon bara pilla ut den eftersom hon har blivit så stor nu och undrar vad det är för något lustigt som hon har i munnen.

nu tror jag nog nästan att jag ska ta tempen faktiskt.
så här hängig var det ett tag sen man kände sig.
jävla väder. skyller på det.

  lilla arnold


Kommentarer
Postat av: Karin

Jag måste få äran att rekomendera Denty, min dotter Älskar den :) och att den är bra för tänder är ju ett STORT plus! www.denty.se

2009-05-06 @ 19:03:47
Postat av: Cecilia

Hej, jag fika med några tjejer som ska föda sina första nu mellan juni och sep. Och Lisa hette en av dom och hon visste vem du var... Finns bild på mig blogg... =) Jätte skoj att träffa tjejer som också snart ska ha bebis..=) Kram

2009-05-07 @ 21:30:12
URL: http://ceciliasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0