fredag

vi har spenderat de senaste dagarna hemma hos mamma och barnen i haninge.
igår kväll så åkte vi därifrån.
då hängde felicia med linus hem till sig.
och jag åkte hem till elin. var hur länge sen som helst vi sågs nu.
hon har flyttat till skäggetorp så jag sov hemma hos henne inatt.
var även förbi min pappa igårkväll på lite snack och en kvällsmacka :)

idag så sov vi ett bra tag.
när vi vaknade så tog vi en promenad in till stan.
väl inne i stan så skulle elin lämna tillbaka en gardinstång hon köpt
på indiska. och jag skulle köpa strumpbyxor till felicia och någon present till jollan.
elin stannade bara på stan i kanske 10 minuter. hon skulle åka till ikea.
och jag kände att det var bäst för mig att åka hem till mig och städa och tvätta istället.
har dessvärre inte gjort något utav det än :P
men har varit nere på posten och hämtat paket till felicia :)

mamma ska ha jouren imorgon till söndag.
tindra skulle vara hemma hos sin pappa då.
men han har blivit sjuk. troligtvis av svininfluensan.
så jag ställde upp att ta tindra från och med imorgon runt 11.
till söndag förmiddag.
första gången som jag har henne så länge.
ska bli riktigt kul faktiskt.
får se till att hon inte skrämmer upp felicia så mkt bara.
det tycker hon om att göra! busunge.

har ni hört att även de minsta barnen kan komma att få ta vaccinet
mot svininfluensan nu?
kommer svar om en vecka.
jag själv ska iaf ta sprutan mot det för felicias skull i vilket fall som helst.
vill inte riskera att hon ska åka på det!


senare ikväll så ska jag nog träffa malin.
hon slutar vid 8 om jag inte minns fel.
så ska vi nog ha fredagsmys.
var faktiskt ett tag sedan vi träffades nu.


..så nu är det dags att ta tag i det roliga!
lite musik till det så är det nog snart klart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0