lördag

inatt så sov jag hemma hos malin.
riktigt trevligt hade vi.
tog en tripp på stan då hon blev sugen på kebabbaren.
de håller ju på att bygger om så mkt på vägarna.
så vi kunde inte köra upp den vägen vi hade tänkt oss.
så malin kör genom stora torget.
hon blev skitnojjig när jag sa att man inte fick köra där.
och utan avgasrör också.
kände oss som ett par riktiga raggare kan jag lova! haha.

vaknade vid 10 av att mamma ringde och sa att hon var påväg
bort mot mig med tindra.
så hann knappt vakna till innan mamma och tindra stod utanför malin.
mamma går snabbt hon, iofs så är hon van att gå så mycket.

kort och sagt så är tindra här nu iaf :)
mamma har gått till jobbet.
gick bra i typ 20 minuter.
sen började hon gråta efter mamma.
men det här ska nog gå bra.
nu har vi dansat massor och städat lite.
tänkte ta ett par tag med dammsugaren.
sen så ska vi duscha.
måste ju bli fina när vi ska på kalas idag.

linus kommer med min älskling vid 2 ungefär tror jag.
senast,hoppas jag!
saknar henne massor.
hoppas hon blir fin i sina kläder sen.
täntke försöka att ta kort på henne sen.
hon tycker inte om när man tar kort längre.

gud, kan inte förstå att felicia fyller om 13 dagar.
då blir hon hela 1 helt år!

jag har pratat så mycket den senaste tiden om att jag vill ha en lillebror till felicia.
gissa vad jag har drömt om de senaste 5 dagarna?
precis, om att jag är gravid. och att jag ska få just en liten kille.
drömma kan man ju allid. hehe...
vill gärna få ett stadigt förhållande först och att allt ska kännas 100.
men gud vad jag saknar tiden felicia var riktigt liten ibland!
bortsett från koliken hon hade i 3 månader då då..

 


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hon var så söt din lilla tjejja. Jag har ju knappt sett henne innan. Dom är så söta när dom börjar gå... :) Och pussas kan hon ju... Gärna med hela tungan... ;) Kramen

2009-11-07 @ 23:24:47
URL: http://ceciliasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0