måndag

så dåligt psykiskt som jag gjorde igår kväll var det länge sen jag mådde..
känns som allt börjar komma ifatt mig nu.
men idag känner jag mig bättre iaf. tur det!
men inte så mkt sömn inatt dessvärre.

mamma,tindra och arnold kom imorse hit till mig och felicia.
så har fullt upp.. mamma och tindra är i affären.
felicia har inte sovit sen hon vaknade innan 8 imorse.
klart man måste hålla igång när lill-moster tindra är här.
ska se om hon kanske somnar snart.

sen måste jag börja med maten!
ska bjuda på fläskfilé med pommes eller ris och bea sås till :)

skriver senare om jag inte får fullt upp med allt ikväll.
så kanske det kan hända att det kommer in en och en annan bild också.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0