onsdag

jäkligt kass uppdatering.
jag vet..
men nu blir väl ändå jenny glad när jag skriver lite? (;

tindra fyllde 2 år i fredags!
så då var vi där och firade henne.
och herregud, ni skulle sett vilken tårta mamma hade gjort!
jag lovar att bild kommer upp på den senare sen.
just nu har jag inte lagt in dem på datorn än.
ni får påminna mig om jag skulle glömma bort det.

har hänt en hel del sen jag uppdaterade sist.
helgen var minst sagt spännande,nervöst.
men det släppte med tiden.
hade mycket trevligt.
felicia kom hem på lördags kvällen.
så då myste vi bara en massa :)
emmy och hennes kompis sofia sov här också.
så det var fullt hus!

på söndagen så kom mamma hit för att lämna mina papper
som jag hade haft hos henne.
ansökningspapper till skolan som skulle vara inne senast på måndagen.
så då satt vi och fixade en massa med dom.

fick även ett samtal av farfar som undrade om han och hans kusin gun
kunde komma förbi på måndagen och fika och fira mig och felicia.
självklart så fick dom det :)
de hade med sig en tårta också.
jag har aldrig varit speciellt förtjust i tårta.
men den de hade med sig var faktiskt riktigt god.
efter att de hade åkt så blev det brottom om jag och felicia
skulle hinna med att fixa med alla papper som ska vara med i ansökan
så att den skulle bli komplett.
tror jag var inne med ansökan en kvart innan det stängde eller något.
så nu är den inne iaf :)
bara att hålla tummarna för att jag kommer in på utbildningen.
börjar isåf i mitten av januari.

linus kom och hämtade felicia senare
framåt 9 på kvällen för att hon skulle sova där.
så jag sov borta.

sedan när jag vaknade på tisdagen så låg jag och drog mig i sängen.
så underbart det var. riktigt härligt!
träffade thinee på stan och åt mat och kollade på present till felicia.
eftersom min älskade plutta fyller ett helt år på fredag! :)

felicia kom hem på kvällen.

och idag så hängde jag och felicia med jenny och jollan till t1.
hem till cissi och lilla alice.
vi skulle nämligen gå en promenad i valla.
i det vackra vädret (?) eller inte..
men det var riktigt skönt faktiskt.
gick förbi chokladboden och köpte lite center och dumleklubbor.
det är väl nästan ändå ett måste att gå förbi där inne när man ändå är där?

kom hem efter klockan 6.
så resten av kvällen har felicia och jag bara myst!
har faktiskt fått i henne lite gröt och välling!
hon har ätit så otroligt dåligt min lilla prinsessa.
men hoppas att det vänder snart!

nu ligger hon bredvid mig här i sängen.
och jag tänkte kolla på senaste avsnittet av one tree hill innan jag somnar.
för jag måste verkligen försöka att somna "skapligt" idag.

imorgon så måste jag kolla om tvättstugan är ledig.
tvättkorgen är ganska så proppfull just nu..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0