onsdag

felicia hade haft det roligt hos
farmor suss igår kväll.
tydligen var det hon som hade stått i
centrum hela kvällen. lustigt va?
säta unge!
felicia somnade vid 22 igår kväll.
det vill säga inte så långt efter det
att hon kom hem igår.
gissa när hon vaknade idag?
vid 8.30. och då har hon sovit hela natten i sin egna säng.
inte vaknat en enda gång!
är superstolt över henne.
ni flesta vet ju att hon sovit ganska
så dåligt under sin tid här hos oss.

skulle varit skönare om jag också skulle känt mig utvilad.
jag somnade efter klockan 3 inatt.
kunde inte somna.
sen så låg jag och kollade på filmen up också.
så jag skulle ha något att somna till.
men det gick ju mindre bra..
filmen var tvungen att vara bra så jag fastnade i den.
ska se den idag istället tror jag :)
för jag såg inte klart hela.
och när man kollar på filmer på nätterna så kanske det
inte är alltid man hänger med ordentligt.

usch, hatar verkligen det här vädret.
så jäkla grått och trist!

idag så måste jag och felicia gå in till birgitta skolan
och hämta mina gamla betyg om jag inte får dom på
posten idag. men tvivlar på att de kommer ner idag.
får se om vi går till trädgårdsföreningen också och leker.

hmm, felicia blev arg på mig nyss..
hon satt med sin mobil och pratade för fullt i den.
sa att det kanske var bäst att hon la på så det inte
skulle bli alldelles för dyrt för mamma sarah.
vet ni vad hon gjorde då?
jo ni, hon lämnade en liten härlig överraskning
i sin söta lilla blöja.
snällt va?
så nu är det dags att byta.
förlåt felicia, du får prata huuuur länge du vill nästa gång.
jag lovar! mamma ska inte störa dina samtal mer ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0