söndag

oj oj,vilken lång dag detta blev!
nu är jag riktigt mör i kroppen känner jag.

detta kommer nog bli ett inlägg med mestadels kort ifrån kalaset idag.
men även andra sen ett par dagar tillbaka :)



häromdagen gick vi hem till mamma för att lämna arnold.
alla höll på att sysselsätta sig med något.
skulle gå och se efter vad felicia gjorde.
det hade varit tyst eller tag, och det är ju nästan alltid ett tecken på bus.
när jag kom in och såg henne göra så här så skrattade hon bara och sa "titta".




älskar den här bilden!
första gången som hon hade toffs i håret.
och ack, så söt hon blev!



efter ett tag åkte toffsen av.
och på kom bandbandet.
ser ut som en av de sju dvärgarna,toker. (?)



titta så gulligt jag fick sätta
 upp två toffsar på tindra innan vi skulle på jollans kalas :)

felicia sitter i tindras knä i vagnen när vi går till kalaset.
ingen av de sa någonting.
mer än att skratta.

 



fasters stora tjej som blir ett helt år på måndag!
gud så fort tiden går..


min söta,älskade,underbara dotter <3



tindra somnade för lite mer än en timme sen.
men det var inte lätt kan jag lova.
tog nästan två timmar att få henne att somna.
hon var riktigt trött.
men så himla envis.
frågade vart mamma var.
försökte förklara för henne att mamma jobbade
 och att hon kommer och hämtar henne imorgon.
så det gick bra tillslut :)


när vi låg och myste och kollade på kort.
så började hon att ta i.
då säger hon på en gång:
"ninni,bajsa igen."
men varje gång så fes hon bara.
så man ska väl kanske förbereda sig på att byta bajsblöja inatt då.
hon mosade skapligt mycket med godis här hemma när
vi kom hem ifrån kalaset.
ja, alla fick vi faktiskt varsin godispåse i en fiskdamm :)
tindra fick en hel del andras påsar också.
sbara hon inte kräks inatt nu efter allt godis.




usch vad jag saknar felicia.
imorgon ska jag mysa med henne något enormt mycket!

nu ska jag gå och ta en nattcigg tror jag.
sen borsta tänderna.
sedan krypa ner i sängen bredvid tindra.
ska se om jag har någon bra film att se på.

sov så gott allihopa!


Kommentarer
Postat av: Mikaela Urbom

Va söta :D

2009-11-08 @ 00:25:46
URL: http://mikaelaurbom.blogg.se/
Postat av: ' caroline anette

Vilka söta bilder! =)

2009-11-08 @ 08:29:56
URL: http://carolineanette.blogg.se/
Postat av: ELINWIIK

Söta bilder :)

2009-11-08 @ 11:33:19
URL: http://elinwiik.blogg.se/
Postat av: ♥ Sarah

Riktigt snygg blogg måste jag säga♥ och söta bebisar :)

2009-11-08 @ 12:15:43
URL: http://zsarahs.blogg.se/
Postat av: Anonym

jätte bra blogg,och fin ,helt underbar :D

Min blogg är inte lik din,men den är bra ändå tycker jag ;) Den handlar om hur man kan förbättrar sin självkänsla och självförtroende .ja,och så handlar den om massa andra sker som tonåringar går igenom. Du kan ju kolla in den,även om den kanske inte är någonting för dig,de den ett försök;)

Den heter ialf ; http://jjuno.blogg.se

2009-11-08 @ 17:17:16
Postat av: MizthaNguyen

fin blogg :)

2009-11-11 @ 19:29:33
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0