tisdag

oj oj ni. nämde jag att jag var trött igår?
mamma,tindra och arnold kom ju vid 10 igår morse.
mycket bus och lek blev det.


tindra tyckte det var roligt att leka i felicias säng.
hon voltade själv in i sängen lite fint.
men det var inte lika lätt att komma ur själv..


sen så kom även fanny lagom till maten vid lunch.
felicia somnade sittandes i sin matstol när vi andra skulle äta :P




blev ingen lång sovstund igår. bara 45 minuter.

sällskapet gick härifrån efter 4 tiden.
då började jag och felicia att leka.
vi lekte,och lekte.
eftersom felicia sovit så lite under hela dagen så somnade hon vid 7.
kom då på att jag glömt att ge henne hennes medicin.
så försökte få i henne den lite fint när hon sov.
gick väl mindre bra.
men som tur var så vaknade pluttan efter en halvtimme.
men då fick jag knappt heller i den.
så vi fick bråka lite, felicia och jag.
jag vann tillslut. så hon fick i sig de 5 ml i sprutan.
det är ju huvudsaken.


när felicia somnade i min famn i soffan så var det inte alls långt kvar innan
mina ögonlock inte heller skulle orka vara uppe längre.
så gick in och la mig i sängen med min lilla plutta vid 8 igår.
dröjde inte länge fören jag somnade.
mamma ringde mig igår efter 9 har jag ett vagt minne av.
men hon hörde ganska fort att jag sov så det blev inget långt samtal.

juste, gjorde massor med fynd på tradera igår.
ska bli kul att se när de kommer nu i veckan.
rena rama julafon. hehe.
allting är till felicia :)

 

jag satte ihop hennes hello kitty kök häromdagen innan hon kom hem ifrån linus.
dvs i söndags.
gissa om hon blev glad när hon fick syn på det?!
så nu får man vänta sig en och en annan maträtt av felicia.



dags för mig att runda av här hörni.
känner doften av en nummer 2 i en viss blöja här.

sen ska vi fick iorning oss och gå en promenad till haninge.
fanny är hemma ifrån skolan idag med arnold.
så ska dit och hålla henne sällskap.
sen så kommer mamma hem sent ikväll.
jag och felicia ska sova där inatt för att ta arnold imorgon bitti.

förresten, någon här i linköping som har hört
att snön kommer komma denna vecka?
perfekt nu när man köpt ett par rosa fina pumaskor till felicia :)
bara tjocka sockar till så är hon redo.
och en fin rosa overall till.


Kommentarer
Postat av: Farmor Suss

Vad blir det för smakigt i Felicias eget kök då?

Kram på er

2009-11-03 @ 14:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0