fredag

idag så har vi varit på ikano huset och traskat runt.
gjorde en tuppkam på felicia innan vi åkte för skojs skull.
självklart så försvann den inte ordentligt fast jag kammade håret på henne.
men hon var så söt min lilla tjej. kan lägga in en bild på det i nästa inlägg.
blev att handla lite nödvändigt till mig och felicia.
köpte bla saker på apoteket som kan vara bra att ha.
nezerilen till felicia var verkligen på tiden att jag köpte!
mötte faktiskt upp pappa när vi kom dit.
så gick runt lite med honom innan han skulle till jobbet.
eftersom jag fyller 20 på måndag så fick jag pengar av honom
lite tidigare :) hehe. det behövdes. så handlade en klänning till imorgon.

imorgon så är jag ju bjuden av pappa på restaurang vid halv 12.
sen ska jag vara ute hos mormor och sten i grebo vid 4 också.
sen på kvällen så tänkte jag nog gå ut och fira lite med malin.
typiskt att man fyller 20 på en måndag.
så med andra ord så är schemat fullt imorgon.
men kalas här hemma tror jag iaf att det blir på måndag :)

just nu sitter min prinsessa och äter kvällsmacka med gröt.
snart så kommer även thinee att dyka upp här hemma.
så ikväll blir det myskväll med lite skitsnack.
alltid lika trevligt.


hoppas ni får en bra kväll allihopa! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0