lördag

sådär.. nu har mitt kvällsbesök gått hem.
carro kom även förbi efter ett tag.
så vi har haft det riktigt trevligt. vi 4.
för självklart ville felicia vara med.
hon har vaknat nästan så fort man lagt ner henne i sin säng.

när thinee kom förut så hade hon med sig en pizza.
gissa vem som snabbt var framme och försökte få sig en liten bit?
lilla felicia. så otroligt söt hon var. hon tog lite på pizzan sen kollade
hon på thinee och log lite.
även fast hon precis innan hade mosat i sig en hel macka med massor gröt.
man kan ju undra hur mycket plats det finns i hennes lilla mage.
men det är bara bra! min lilla tjej behöver ju lägga på sig lite.

nu har jag precis borstad tänderna.
felicia vaknade nyss så la henne i min säng.
så tänkte gå in och mysa ner mig bredvid henne nu.
och så ska jag faktiskt kolla på senaste avsnittet av greys anatomy
denna kväll :) blir nog super!
men får inte ligga uppe för länge, för imorgon väntar en lång dag.
och om jag känner min lilla dotter väl så blir det en tidig morgon :)

 

hoppas ni alla haft en bra fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0