tisdag

uppdaterar nu ifrån min mobil. får se hur det går,de gick bra senast iaf :) det blev aldrig något besök av malin igår. hon var tvungen att åka ut till sina föräldrar. men vi hittade på saker iaf. vid 9 tiden så kom linus för att lämna tillbaka felicias skötväska. bra att ha när man åker iväg. så efter 9 kom vi hem till felicias mormor,mostrar och morbror. tindra blev helt till sig av glädje. så roligt att se att de kommer så bra överens. men efter ett tag brukar det vanligtvis spåra ur lite. tindra har inte förstått att Felicia är ett år yngre. så hon kan vara lite hårdhänt. sen har hon kommit på att Felicia tycker det är läskigt när hon skriker. så självklart så måste hon ju göra det för att skämma upp Felicia. min plutta är lite känslig :) just nu sitter hon och leker tittut bakom gardinen. barnkanalen är full igång på tvn. så mellan varven ställer hon sig upp och dansar lite. mamma hade bäddat så fint uppe i hennes rum åt oss. Felicia somnade efter 11 igår. men innan var hon i full gång. man måste ju få ur all energi ifrån kroppen innan man kan sova. eller hur? Hehe. efter en timme vaknade hon iaf och gallskrek. så slutade med att jag tog Felicia,täcket och kuddarna och vällingen för att gå ner till soffan i vardagsrummet. När hon tillslut somnade så trodde jag att hon skulle sova ett tag. För det behövde hon verkligen! Men icke sa nicke. Efter en timme var det dags att vakna igen. sömnproblem har min lilla tjej. straxt innan 7 tyckte hon det var dags att gå upp för den nya dagen. hon och tindra myste lite innan tindra skulle till dagis. hon sov närmare en timme förut iaf. när hon vaknade så åt hon er ordentlig frukost! :) om en timme kommer mamma och tindra hem igen. då ska vi gå ut på en ordentlig promenad. så skönt! nu ska jag och fanny träna med Felicia så kommer hon kunna gå snart. min lilla prinsessa <3

Kommentarer
Postat av: Madicken

Vilken trevlig blogg :)

2009-10-06 @ 14:15:15
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0