torsdag

nu är jag vaken sen några minuter tillbaka!
ena kusinen ringde och väckte mig.
han är nog här snart.
så nu är det dags att ta sig upp ur sängen och ta på sig lite kläder :)
får nog gå ner och möta honom så han hittar hit.
skulle behöva handla också..så tar nog det på vägen.

innan 4 så kommer min lilla prinsessa hem igen!
så ska vi gå en promenad och gunga lite tänkte jag.
skulle ju faktiskt behöva gå hem till mamma idag igen.
för jag glömde min skena till mina  tänder där igår.
inte bra, inte bra. för den ska jag sätta på tänderna varje kväll
innan jag ska sova.
men får fixa det på något sett!
tror inte det var så farligt att jag missade en natt nu..
har gjort det förut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0