tisdag

gick in och la mig i sängen sen igår med felicia. det dröjde en timme innan hon vaknade bara och sen var det i full rulle. gjorde välling och gav henne. hon lade sitt huvud precis bredvid mitt på kudden och så satte vi på filmen collage. suverän! någon mer som sett den? riktigt rolig faktiskt. felicia låg mestadels still och somnade efter ungefär 20 minuter :)

jag trodde ju att grannarna ovanför mig hade blivit vräkta. där hade jag fel, mkt fel. innan 8 imorse vaknade jag och felicia av att de började dammsuga och slänga runt saker. då har man respekt för sina grannar!
är så himla trött på de där två..
jag hade hoppats på att felicia skulle sova lite längre än till 8 imorse eftersom hon somnade ordentligt vid halv 2.
men det förstördes ju. blir så jäkla irriterad.

ajja, nu är vi uppe iaf. låg och myste lite i sängen innan vi gick upp :)
nu står felicia och dansar på vardagsrumsgolvet. har på barnkanalen, de sjunger. klart man ska dansa då. eller hur?
pratade med pappa vid 12 i natt. grattade honom osv. han sa att farmor och leffan skulle komma till honom ikväll. så får se om man åker dit också.
linus skulle nog ta felicia senare idag med. mer säger jag inte...



Kommentarer
Postat av: mia - 16år och blivande tvåbarnsmamma!<3

Hejsan Hejsan! :).

Kul att du titta in i min blogg.



Ja som sagt, jag kämpar varje dag för att allt ska gå ihop.. familjelivet, par-relationen osv.

Hittills har jag inte get upp och det kommer jag förhoppningsvis aldrig att göra!



Tack för de fina komentarerna.

//kram, Mia.

2009-09-15 @ 12:26:38
URL: http://snuttegubbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0