fredag

dagen började lugnt.
åt en redig frukost.
sedan väntade jag på att danne,
jenny och jollan skulle komma och
hämta upp mig.
skulle med till stan och ikano för att
leta kläder till åbo resan och handla mat till
grill bjudningen vid 15.

kom hem typ 20 min innan så jag skulle hinna
sätta på grillen osv tills folket kom.
men självklart hade mamma,ove,hampus och emmy redan
smitit in. fick superfina blommor :)
när vi tänt på grillen osv så kom danne,jenny och jollan också.

vi hade tur med vädret ändå. så vi kunde grilla.
tur att man hade köpt kyckling också ifall att.
men tro mig, den gick åt ändå.
skönt att vara redo med för mkt mat än för lite.
så trevligt, det hade vi allt.



såhär fin var prinsessan på förmiddagen när vi fixade
iorning på uteplatsen. så duktig så.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0