måndag

oj oj oj ni. nu är det bara att ta sig till jobbet.
efter ca 3timmars sömn denna natt.
inte mycket sömn de tidigare nätterna heller.
det tär på kroppen att flytta. hehe.
men nu är det gjort iaf!!
börjar jag med en sak, så måste jag fixa iorning resten också.
så allt,förutom kläderna som ska i i ena byrån är uppackat!
så skönt! så slipper man leva i en enda stor låda som en säger.

efter jobbet idag ska jag felanmäla massor med grejer i lägenheten.
kan säga så mycket som att han som bodde här innan..
han brydde sig inte speciellt mycket som saker.

juste, åkte till ikea sen igår. så nu har felicia äntligen en ny säng! :)
och idag efter jobbet ska jag hämta henne på dagis. om jag längtar!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0