tisdag

sådär, nu har man varit vaken ett tag.
elin ringde precis när jag hade lyckats somna om
så skönt och frågade om jag kunde komma och hålla
henne sällskap nere i johannelund..
men jag får se. måste nämligen storstäda
och försöka tvätta idag!
tvätten är iofs ingen kris, men skönt att känna att man har
den gjord ibland så man slipper tvätta en halv dag.

emmy ligger här i sängen nu och snackar lite.
tänkte försöka få upp henne också.

idag har jag ett par viktiga samtal att ringa angående flytten.
och även ett till praktiken som börjar på måndag!
nu är det inte långt kvar..

måste hem till mamma en sväng innan jag ska hämta prinsessan på dagis.
kom på att hon måste hjälpa mig med en av uppgifterna i soms som jag hade kvar.

imorse när jag låg vaken kom jag att tänka på att felicia
endast har jacka på sig till dagis. regnstället är här hemma.
så blir det när man tror att hon skulle komma hem igår antar jag.
så det är ingenting jag mår speciellt bra över känner jag.
stackars pluttan. så det blir nog att hämta henne tidigare på dagis idag!




en sak till, du äcklar mig.
när du till och med börjar komma
in i drömmarna.
då är det fan i mig hemskt.
man ska tydligen inte kunna slippa dig där heller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0