lördag

har inte haft så mycket tid till övers för bloggen tyvärr..
karln har ju haft semester nu i två veckor så vi har haft fullt upp.
alltid något på gång.
men vi har iaf varit och fiskat minst en gång i veckan och sen
var vi på ullared förra fredagen.
brände en och en annan tusenlapp. men det är sånt man får räkna med.
nödvändiga saker. mest en massa saker till felicia.
har även gjort iorning i hennes rum.
så nu är tvn uppe, efter att ha stått i kartongen i 3 månader.
bättre sent än aldrig som en säger.

köpte en sänghimmel och förvaringslådor som hon kan ha alla sina
leksaker i. så nu ser det lite mer städat ut i hennes rum :)
innan tyckte jag det såg ut som om man bara hade slängt in grejerna.
sen är det så himla tråkigt med golvet, gammalt och dant.
det gör ju med en del...
sen valde jeff ut en taklampa på ikea. men fiskar.
den tycker hon om!

har även varit i stallet med fanny och emmy. olika gånger.
i onsdags var jag med fanny. och idag var jag där med emmy.
felicia är så galen i hästar men hon blir ganska så reserverad när
de kommer för nära. då vågar hon knappt klappa på dom.
sen blev hon helt förstörd när jag skulle rida iväg.
men det släppte sen. var visserligen inte borta så länge.
i onsdags red vi bara i ungefär en kvart för det började att regna en massa.
och idag blev det inte så jättemycket längre heller..

igår var åkte vi hem till min farmor i åtvid.
faster tove hämtade vi upp på vägen med.
så det blev en heldag där. felicia har lärt sig säga gammel farmor.
fast det låter mer "ammel ammor." hon målade en fin
teckning till henne med (:
kom väl hem runt 9 tiden hit.
tove hängde med, felicia somnade fort.
så vi satt ute på balkongen tills jeff skjutsade hem tove runt 1 tiden.
så det blev en sen kväll!

juste, i förrgår var jag över hos wigren också och färgade håret.
sista slingringen för i år. så nu är jag rätt så blond.


nu ska jag springa över till emilia en sväng!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0