söndag

kan ni gissa vad vi gjort hittills denna dag?
jo, vi har bara slappat!
eller okej, jag har gjort det och jeff har varit
duktig och dammsugit.

idag mår man som man förtjänar.
jag tål ingenting nu för tiden..

rocky har det varit full fart på iaf.
och han äter som ett och annat matvrak!

dåligt väder är det idag med..

nu kollar jeff på fotboll iaf.
liverpool-arsenal. står 0-0 än så länge.
usch, fotboll är inte riktigt min grej alltså..

så, är väl bäst att försöka ta till i disken istället.
men har jag orken till det?
är ett riktigt berg denna gång faktiskt..

juste, får se om emmy skulle komma
förbi sen också.
hon ville mysa med rocky.



såhär gulligt ligger den lilla plutten och sover just nu ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0