söndag

jeff åkte direkt för att beställa
varor till jobbet när vi vaknade och felicia och jag
kollade på lotta på bråkmakargatan.
på ena sidan låg hästen och på den andra
så låg nallen nedbäddad som hon fick
av mormor och sten i julklapp.




fixade iorning oss och åt frulle.
sedan knallade vi bort till mamma där hon och emmy var.
väntade på att jeff skulle komma tillbaka från jobbet.

sedan så skjutsade jeff och felicia oss till stan då vi skulle
gå på mellandagsrea. och ja, vad ska man säga..
hittade ett och annat så det blev ett "litet hål" i plånkan ;)

hittade massor med fina kläder till felicia, och mig.
sedan lite saker på indiska.
bla dessa:




när jag kom hem så var det lagom tills felicia skulle sova middag.,
perfekt, då jag med var trött!
så jag och felicia sov och jeff nördade fifa 10 som han fått av mig.
när vi vaknade hade jeff varit och hämtat pizza.
varken jag eller felicia åt knappt något alls :P

slappade mest resten utav dagen.
riktigt skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0