måndag

oj, dålig uppdatering..
har haft fullt upp denna helg med massor
roliga saker.
i fredags så var jag hemma hos wigren för att
påbörja jobbet med mitt hår.
jättetrevligt var det, tråkigt att vi inte träffas oftare
än vad vi gör. men det kommer det nog att bli
ändring på inom en snar framtid! ;)
eller vad säger du raring?
hoppas bara på det bästa nu!

i lördags var vi i busfabriken också.
kvällen spenderades hemma hos danne,jenny och jollan
fram till midnatt. mycket trevligt!
det kommer det att komma bilder på
så småningom.

igår så blev det ganska så lugnt om jag inte minns helt fel.

idag så har felicia varit på dagis.
det hade gått jättebra.
men som de flesta andra gångerna var hon
ledsen när jag lämnade henne.
en i personalen kommer jag nog att lämna klagomål på.
förstår inte hur hon kan jobba med barn...

resten av dagen blev det att fortsätta med färgningen av mitt hår.
blev även att klippa det. så nu ni, nu är jag ganska så korthårig och har lugg.
ovant som tusan, men man vänjer sig.
måste ju testa något nytt ibland :)

började känna att jag hade huvudvärk tidigare under dagen.
sedan kom illamåendet. så, slasken och badrummet.
mer behöver jag nog inte säga om det.

emmy var supersnäll och kunde gå och hämta felicia på dagis.
tack älskade syster!
sedan var sandor snäll och skjutsade hem min prinsessa hit
så hon var bara med emmy i en timme.
underbart att få sova lite.
känner mig bättre nu.
men fryser en del..illamåendet kommer och går.

har fått massor med fina röda rosor nu på kvällen :D
gissa om jag blev glad.
vad har jag gjort för att förtjäna det här?

nu ska jag gå in i en dusch ett tag.
sedan blir det att krypa ner i sängen
så jag orkar upp imorgonbitti för att lämna på dagis.
hoppas på en bättre dag imorgon!

 


Kommentarer
Postat av: mammy

Jag vill oxå få blommor,men du förtjänar dom. Älskar er massor. pussar

2010-02-08 @ 22:23:36
Postat av: josefin

ändring, ändring ändring! Det vill vi ha mer av, fyfasiken vad kul det vore! Du anar inte hur hårt jag håller tummarna för att min vilja ska gå igenom, Det vore underbart! :)



Prinsessorna skulle älska att träffas så mycket mer och spendera sommaren tillsammans. Åh, vad kul vi skulle ha det tillsammans. Underbart. :D Det skulle inte kunna bli bättre! jag villvillvill!! <3

2010-02-09 @ 01:18:47
URL: http://wigren89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0